My Story

Sunday, February 10, 2013

Tiup habuk sikit je ni

Kau ada di kala ku suka. Di kala ku duka. Di setiap tangisan dan juga ketawa. Kau ada di kala ku perlu, setia menemaniku .Pegang arat tangan ku bila aku jatuh.
Kau lah yang selalu, selalu menemaniku ,
Kau lah yg satu menjadi sahabatku.

Entah kenapa lagu gak aku guna nak ersihkan blog bersawang nih. Kann hmmm entah. Dua bulan lebih aku tak update, kan. Aku kekeringan idea. Dan kerana busy melampau *Tipu je.

Btw sepanjang pembukaan sem II ni alhamdulillah I think I did quite well than sem I. Aku paham apa yang lecturers ajar dalam kelas, cuma masalah aku ialah maths. Maths is just sucks. That's all I could say.

Now CNY and esok kena balik KMK dah. How tak best gila naik bas sorang2 pukul 10 pagi tambah2 sekarang ni aku senang mabuk kalau bas laju. Hmmm :/
Memalam ni sejuk bonau aaaaa. Aku pon beku takde idea nak tulis ape. Btw I miss my friends #Bebusak kat KMK . But why #Bebusak? Later ah aku cerita :) Hihi. Cuti kali ni best aaaa sebab aku rasa nak stay agi kat umah. Takmau balik KMK dahh. 

Btw baru ni kan aku pergi teman mak ambil angah kat integomb, sekali ngn majlis pertemuan ibu bapa ngan guru. Not bad ah result diagnostik form 4 dia. 6A2B1G. Hehehe G dia of course ah addmath, macam aku dulu. Tahniah dik, I just could pray the best for your SPM and make it well dude , Insha Allah :)

Baca ni jap.
Akim : Akak sini jap.
Aku : Asal?
Akim : Sini je aaa.
Aku: Haa , nape?
Akim: Akak kau balik KMK esok an? Asal awal sgt?
Aku: Hmm ye aaa. Ala takkan dah rindu kot?
Mak : Akim tu kalau akak xde mmg la die rindu. Slalu sebut akak. Selalu cakap "kan best kalau akak ade. Boleh lepak ngan akak kat bawah" . Kat bawah tu kosong je xde org lepak dah. Kalau angah ngn akak balik je ade orang nak lepak. Akim ni syg akak, akak je xtau.
Aku : *dalam hati aku terdetik emm sygnya adik aku ni kat aku pdhal aku bukan xselalu mrh dia. *

Taknak sambung ah. Aku nak pegi nangis jap. Nyte *gosok2 mata*


Selamat bertemu balik , kbai :)

Akim: Sini ahh jap

1 comment:

Khalifah Kerdil said...

so sweeeeeeeeeeettt!=)
rajin update tau!hehehe..