My Story

Wednesday, November 28, 2012

Happy birthday sayang ♥ ♥ ♥

Untuk kali kedua pada hari ini. Assalamualaikum dan selamat sejahtera . Juga selamat petang khas buat ahli bilikku yang sedang tidur dengan jayanya. Atheerah sila berhenti buat ayat cap ayam. #ehh

SELAMAT HARI JADI ADIK BONGSUKU. KHAS UNTUK MU.
DARI KAKAK MU YANG CANTIK LAGI THE BOMB. 
♥ ♥ ♥








Apa motif ada gambar scha eh?

oh adik , akak yang sebelah tu, yang pakai tudung hitam kat sebelah tu wish happy birthday kat kau. semoga cepat tinggi dan menjadi lebih cantik dari aku katanya .ohhh yang tu rekaan semata mata.

hmmm aku sangat jeles ngan kau adik sebab atuk makteh cikde poksu semua ada kat rumah sekarang . kau pulak tengah main ngan iba ngan najjah. ahh aku jeles dik. jelesss ! ehh terlebih emosi.

rindu kau dohh adik. seriously T.T




herm . hanya mampu fb ngan kau adik .


sesungguhnya adik. aku jeles kau takde jerawat.


kita lawa kan adikk?


aku rindu kau adik !


mendapelah korang berdua nihh -,-

 ♥ ♥ ♥

kehadapan adikku Nur Ezzah Ayunee binti Hamdan
sesungguhnya selama ini
walaupun aku selalu marah kau adik
tapi sebenarnya aku sangat sayangkan kau adik
aku geram dengan kau yang tembam dan comel adik
aku suka tengok kau takde jerawat adik
mintak maaflah aku merepek ni adik
aku sebagai kakakmu yang terbaik dan cantik dan lawa dan coomel macam teddy bear ini
mengucapkan selamat hari lahir untukmu adik
happy birthday adik
semoga cemerlang selalu
dan cepat dapat boyfriend handsome dan kaya dan baik hati.
okey adik?


rindu rumah sangat2. aku teringin nak bawak kau jalan jalan lagi adik !



ikhlas , kakakmu yang segak. HAHAHA.

No comments: