My Story

Wednesday, November 28, 2012

semester baru , terima kasih sayang :')

" Bila hati mula diisi oleh kemarahan, penawar paling mujarab ialah senyuman "

Hello assalamualaikum . eh eh sempat lagi bagi ayat skema tahap ayam .takpelah anggaplah itu salah satu cara aku melepaskan tekanan. hewhew.




"Ikatan yang diredai Allah ialah ikatan yang dijalankan bersandarkan keikhlasan"

Apahal pulak lah aku buat ayat skema tahap ayam ni kan. mungkin kerana tekanan. harap anda semua bersabar -,-

ohh. hari ini genap hari keempat semester II bermula. hari yang agak seronok walaupun tak semeriah classmates semester lepas. kali ini aku K2S2P8. dulu K3S2P3.
benda best pasal semester kali ni, alhamdulillah aku dapat sekelas dengan roomate kesayangan aku , syahirah atau nama glamorous kelip kelipnya ialah scha. antara empat orang roommate kami, aku dengan scha lah bukan anak jati kedah. aku selangorian dan scha ialah minah klate . #ehhh




roommateku classmateku :')
 syahirah yang pemurah. walaupun aku nampak ayu di situ hakikatnya syahirah lebih sopan #ehh kantoi

ohhh yaa. untuk semester kali ini, kawan kawan praktikum semuanya perempuan. tak besat ! eh, hahhaha.
classmates baru yang lain alhamdulillah okay . ada yang aku dah kenal before, macam anis, rakinah, aishah, hanis :') . yang aku dah lama cari pon ada. dia fatin syazwani, kawan kepada antara besties masa kat sekolah dulu. dah lama kami saling mencari tapi tak pernah jumpa. ada rezeki kami , dipertemukan sekelas, setakat ni otak agak sama. btw aku lebih gila daripada dia sebab dia agak mature daripada aku #ehhh.

sesi P&P setakat ni tak dapat nak diulas sebab aku rindu dekat classmates dan lecturers semester lepas. tadi aku teman anis pergi cubic ada hal, terserempak dengan Sir chin, lecturer math last sem, dia sangat excited tegur aku .  :D dan aku berasa sangat excited.

ceritera seterusnya. sepanjang dua hari aku pergi kuliah. alhamdulillah ramai bebudak kakom yang tegur aku. tak siasia kenal masa kakom tu. rasa macam dihargai bila dorang tegur aku. eh apesal jiwang babun semacam je ayat aku ni. tapi mereka tak panggil aku atheerah  -,-. like i've told before , my new name is cuak. hahaha. eh  aku tak beritahu? oh yelah sekarang aku beritahu. aku lebih dikenali sebagai cuak tak cuak dalam kalangan warga atlet kakom. alkisahnya sangat panjang. harharhar. 
ada yang tegur aku dengan nama cuak.
ada pulak siap nyanyi cheers cuak apa bagai. hahah. kelakar but aku tak kisah. aku appreciate kesungguhan dorang menghayati lagu cuak tu. #ehh

panjang pulak aku merapu kali ni.

let me tell you something

"kita selalu beruntung mempunyai sesorang yang amat memahami kita. kadangkala kita tak tahu apa yang harus kita lakukan untuk membahagiakan dia. namun bagi dia, cukup sekadar kita menjadi pembakar semangat dalam hidupnya"

a day before, aku pergi block c2, saja saja nak tengok nama dekat papan , mana tahu ada nama aku sebagai penerima bungkusan. and it was like, ohmygod, ada nama aku. eh semangat je kan ada orang hantar barang kat aku :')

ohh. aine-maizurie kirim barang :')  dia selalu macam ni. geram ! dia selalu buat suprise . ohh ceritanya. dia melancong ke cameron cuti haritu. aku harap dia enjoy cuti tu. eahhh. and she bought some things for me.
alhamdulillah. dia seorang sahabat yang tak pernah melupakan sahabatnya. aku terharu bila dapat bungkusan daripada dia.


saya tahu saya cantik. #ehhh 


rasa cam nak main snow kan. 

ain belikan baju tu. eh silap. sweater tu. sepakej dengan snow cap. terlindung pulak snow cap tu .

 i got this too. strawberry now dah selamat mendarat di perut  :'3


tu snowcap ,nampak? belakang beluncas tu !

eh ain pon ade satu keychain tu. ehh sweet kan?  :D


 siap ada love letter lagi tu wak ! touched :D

 list of benda yang ain pos kan :')

terharu sangat .

ain belikan betul betul rupanya. hehe. eh ain , dekat raja hati kau, abang intan payuung kau tu, kau belikan apa? hahaha :p rindu nak date ngan kau. bawak motor sampai kau cuak. see, aku bawak motor laju ape ! hehe.
trimbau kenangan ah pulak :D

to ain.


#ehh lagi sekali? -,-

saya dah tak tahu nak cakap apa kat awak.
selain terima kasih.
terima kasih dan terima kasih.
masa yang tak mengizinkan kita jumpa sekrang,
Insyaallah kita habis study nanti, kita gather okay !
doalah dapat jumpa cepat cepat. lepas rindu. hehhe.
this part of post is just special , only for ya.
again thanks  :')




eh apesal muka annoying gila nih ? k babai .


No comments: