My Story

Saturday, November 30, 2013

A month to kick the kgs !

11.36 of 30th day of November 2011.. About 25 minutes after, December coming again.. Thinking of what I've done about in a year, I feel heartless.. I did my matriculation study bad , I do nothing in this year, spent time unwisely , hahahaha..

Apa merepek nya tighooooh kat atas tuh.. meroyan barangkali..
Hahaha.. Sesungguhnya aku sedang stress teramat..  Dengan assignment tak siap lagi.. Dengan presentation tak prepare lagi.. Isnin ni ada 2 presentation, esoknya pulak ada lagi presentation, Jumaat tu presentation lagi.. Like a grrr.. Chill tighooooohh chill, university life.. Well aku tak kisah langsung if I have to speak in front of people.. But if sometimes I felt burdened by some of the members.. I won't mention anybody, haha. Maybe masa aku menaip ni aku stress gila.. Bayangkan ,kau buat preparation like slide etc for presentation for more than 3 members but only a person keep offering to help. Where are the others ??? SERIOUSLY, I'm SICK OF THIS TYPE OF PEOPLE. 

Apa yang mampu? Senyum :) Sabar :)

Actually the most stressing thing in my life is GAINING WEIGHT. Haha bunyi macam stupid gila kan tapi I one of the girls that could crying all day even though I'm gaining only a weight. Imagine now I'm gaining 5 kgs! About 10 lbs. ! Huwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *crying scene started*

Apa yang buat naik banyak sangat tuh. Haha. Malas bersukan dh. Well sini, sape rajin nak bersukan ngan aku. Nak ajak orang main basketball, bukan semua nak.. Banyak yang busy kelas and hal masing2 ..So, I'm just okay.. 2nd factor, makan mengalahkan raja rimba. Segala bentuk makanan apa je yg aku tak bedal.. Kalau stress makin lah aku makan ! Haha..
From 50 to 55, tak mustahil boleh 60 balik. Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ah lantaklah asal aku bahagia. Eh . Tapi aku tak bahagia.. :( hmmmm. lack of self confidence lah macam ni..
Nampaknya. Kena diet balik macam dulu. Haha.

1/12/13 to 1/1/14. Let us make a change. Aku betul betul ni. Bet me if you dare. HAHAHA AYAT BAJET GILA. Xkisah lah tu. Bulan 1 nanti aku dah lost weight. Plan diet? Ada ah :p Hahahaha wish me luck baiiii nak buat assignments !



I did it bfore, why not again?? :D 

BISMI ALLAH

No comments: