My Story

Thursday, March 07, 2013

Today is the day for women. That's what they said.

 Waving in front of the screen. Alone actually hahahhaa.

Hai assalamualaikum semua dan selamat tengah hari. Alhamdulillah diri ini sedang kekenyangan selepas menikmati makan tengah hari bersama some of #Bebusak, who are Fatin Syazwani and Zara. Alhamdulillah. Dan sesungguhnya masa makan tadi aku telah melanggar pantang dengan memakan ikan bilis dengan ikan masin yang mana rasanya sunggggguh awesome hahaha and now aku bersedia untuk gatal2 di wajah. Hoho. Sekarang aku sedang tergaru garu. Kesian pada diri sendiri k.

Firstly ,selamat hari wanita sedunia, KHAS UNTUK IBUNDA TERCINTA ,PUAN HALIMATUL SA'DIAH BINTI AHMAD.
Thanks for making me proud having you as my mom. Thanks for born me this way. Thanks for all the sacrifices and the hardness, all the tough moment you've passed for me and adik adik. Thanks for always smiles whenever I'm sad, for giving useful advices, for giving me comfort , for your soft voice, for your lovely nags *sigh* , for everything.
Thanks for being such a lovely mother for akak and adik adik. Every day is actually women day for you :*
Stay beautiful emak :)

THANKS ALLAH FOR GIVING ME A WONDERFUL MOTHER :) 


Forever you're the queen of my heart


Selamat hari wanita also for kawan2 . Kita dah besar. Dah remaja. Dah boleh kahwin pun *again I sigh* .Dah boleh ada anak pun *Sigh*. Dah boleh kerja. Dah kena berdikari. Dah boleh buat keputusan sendiri. Harap2 lepas ni kita jadi lebih matang ,Insyaallah .
Jaga diri, jaga hati .
Wehuuu . Ini skema. Yah. Ayat aku untuk post kali ini skema ayam.

 

Also #Bebusak, selamat hari wanita. Lepas ni kalau kita dah berpisah, persahabatan kita tetap takkan putus.
Insyaallah, lepas ni jadi matang k. Hampa semua kena matang. Aku takpa childish pon , aku muda lagi. Hmpa dah 19. Aku baru 18 *sigh* Jangan jeles k. Sayang hampa muah muah muah muah. Petang ni jumpa tempat biasa k :)

Ohho one more, dear awak, saya dah bergelar wanita sekarang #ehh. Haha geli ahh nak mengaku saya wanita. Eeee papepun awak tetap lagi tua dari saya hihihi :p Awak jauh, jaga diri ea. No words else to say, but heart always beats faster whenever am thinking of you.


Thanks for Encik Google I found this image. Cc Nuur Hazli . Take care dear :)

-fatinatheerah-

No comments: