My Story

Wednesday, March 13, 2013

#Hari ni



Assalamualaikum :) Lamanya tak update. Jadik rindu pulak kat blog. Bukan apa semalam aku selongkar blog orang. Aku selongkar blog noor. Baca apa yg dia tulis pasal Altima 0711. Rasa rindu sangat sangat kat kawan-kawan sekolah dulu. Seriously rindu. Tapi semua dah ada haluan masing-masing. Baru2 ni pun Luqman dah fly ke korea , engineering course ,tahniah kat classmate aku tu :)

Baru2 ni keluar result UPS . Jeng jeng jeng takde orang tahu result aku. Kecuali some of  #Bebusak . Aku pun tak teringin nak bagitau. Sebab aku tau takde orang pun yang teringin nak tau. Hahaa. Mengarut apalah aku ni. Maaf ea. Seperti yang dijangkakan, result memang tak berapa nak lawa la kan. Tambah tambah lagi mathematics. Memang kami tak boleh bercinta. Mugkin tiada jodoh. Maafkan aku mathematics :/

Tapi mathematics seronok sebenarnya kan. Aku takkan nak mengalah mcm tu je. Alhamdulillah Allah nak bantu, aku ngan Hawa terpilih untuk program math yang dengan lecturer tu. Happy sangat, sebab boleh direct personal learning dengan lecturer kami. Nak pulun. Result PSPM II kena gempak. Demi mak. Demi adik2, abah, ayah. Dan untuk diri sendiri.


I'll work harder mom, for you, Insha Allah


"Tak semua orang dilahirkan pandai. Kau pandai lain aku pandai lain" - Syafini

Betul kan cakap pinie. Apa yang orang ada, aku tak ada. Apa yang aku ada ,tak semestinya orang ada. Pendek kata (ayat favourite cikgu maisarah utk conclusion) , bersyukurlah dengan kurniaan Allah :)

Selagi kita usaha, Allah takkan hampakan kita . Jangan putus asa :D

Usaha google gambar sebab bosan . 

Remember this always Insha Allah :)

I love you :)

Yo should know that beby. Cc Fatin Syazwani.

This is the most I love.
Till again, bye.


-fatinatheerah-

1 comment:

Khalifah Kerdil said...

fatin!=)
may Allah ease evrything for u..insyaAllah..do ur best n gudluck!kdg2..Allah tak bagi apa yg kita nak..Dia bagi apa yg kita perlu..i always pray the best for u SAHABAT..