My Story

Thursday, November 08, 2012

Pre kakom .

Assalamualaikum. eheh, bajet ada readers je kan. whatever la. today is 8 november 2011. now mood nak menulis sangat sedikit. sangat sangat . eh tapikan macam ade orang kesah je aku update blog ke tidak kan. kelakar la kau ni fatin atheerah. bajet bajet je lebih.

sekarang daah habis pspm . yahh DAH HABIS PSPM WOIII ! Paham tak keexcitedan aku. PSPM dah habis ! Nak aku ulang ? HAAAA, PIIIII ESSSS PIIIII EMMMMMM dah HAABISSS ! disebabkan terlalu happy mungkin membuat aku separa gila. buktinya macam kat atas tadi


DAH TU TAK INGAT NAK STUDY UNTUK MUET KE?

amboi ayat. aku tahu lerr wei. okey lupakan. malas lah nak study.

Ohmayy. aku ingatkan cuti ni dapat lah relaks kan. but sangat penattt for we as athletes ni. seriously. sehari 3 kali perjumpaan kakom. then latihan straight. but kami basketballers sangat sedih sebab . sebab. sebab. sob sob sob. ehh. sebab court basketball tak siap lagi. hmmm cmana kami nak berlatih. berlatih shooting dekat dataran tu ajalah kannn :3 depan block lelaki pulak tuh. tapi aku kalau dapat bola mana ingat dunia dah. belasah main asal aku gumbiraaaaa  :D

that's the point . aku gembira. :D

Japgilah sambung post pasal kakom.

No comments: