My Story

Monday, October 15, 2012

MUET , be nice to me yahh.

Assalamualaikum. Baru ada mood nak menulis. Heisshh :)

Every day in KMK is getting merrier. I now love friends more, the tutorials room, laboratories, lecturers, kiosks, cafes , the surrounding also :)

today i'm going to do the speaking component for MUET. freaking bad. err entah apa2. cuak cuak cuak dohh ! ehm group dibahagikan ikut praktikum dan tutorial , unfortunately aku dengan mieza , ida dengan razana terlepas masuk kat praktikum lain. sedih sebab masa tutorial kami berempat praktis sesama , then madam muz pun kata combination kami mantap dan boleh join together very well dalam task B, which is the group discussion. Setakat ni madam muz kata aku maybe boleh dapat band 4. tapi itu andaian dia saja. yang bakal berlaku kita tak tahu so pelish doakan aku :)  cuaknyaaa  :--)

enjoy je speaking test nanti . kata puan muz , ' the examiners could see if you sit there because you have to or because you want to '. 


let us forget about the muet first. anything or everything, i really wanna write about my experiences dalam kem kakom baru2 ni. insyaallah in the next post i'll write yahh. wait for me.

i've to go now. preparing myself. wish me luck, insyaallah  :)



byebye :)

No comments: