My Story

Sunday, October 21, 2012

Hayy :D eh eh kenapa ni?

Assalamualaikum bloggers . Haa lama gila dah ateyn tak menulis.  err gedik di situ.

Sebenarnya now sesangatlah busy tapi curi jugak masa untuk tulis secara maya ni kan. actually tengah tak sabar nak balik rumah. sangat sangat. yelah, nanti balik raya haji sekejap sangat , 4 hari je then terus final exam. cuak ! haa pastu muet for writing, listening and reading components pulak bakal menyusul. alahai sape tak cuak? kan kan.

by the way aku dah deactivate account facebook for some big reasons.

1. my mother dah bising i asyik online je. tulah kelemahan aku err, terlalu suka mengeratkan silaturrahim macam tulah jadiknye kan.
2. i am forcing myself to forget someone by using this way , it's okay if i still want to stalk him , another way can be used  :p
3. PSPM is just about a week so kalau fb ade depan mata memang study sains komputer jelah aku kan. Kimia , fizik , math sume tu entah kemana ~
4. malas nak distalk oleh some people ( i mean dorang selalu ejek , hahha aku sporting je cuma kalau aku laayan memang tak ngadap bukulah jawabnya kan.
5. malas nak stalk hotstuff dah sebab taknak la kawan ngan hotstuff sangat . tak layak ponn. ( even my bestfriend kat sini pon hotstuff. credit to peng dan raisha. teeehe  ;p )


SAY NO to FACEBOOK only now la. hehe.


no worries , twitter kan ada. eh eh follow me ya @fatinatheerah . follow jangan tak follow . eh promote diri sendiri ke ape ni? ngeheee.

haaa semalam lonjong called me so gayut gayut ngan dia kat tangga but yang tu second time dia call. haa yang first dia call bagi phone dekat peng , peng sembang ngn dorang + bobo + ameq. plus sape sape lagi tetaw. riuh sekampung hahaha. second time borak kosong kat tangga *sedihkan nak gayut pon kena duduk kat tangga . takpelah bukan boyfriend i pown . hewhew.

haritu masa makan dengan peng ada buat kerja gila sikit . snap2 picture guna application licinkan wajah. hahaha biasalah orang guna S2 macam macam lah application sumbat dalam phone. lainlah phone aku bb torch versi c1. haha .



muka gedik gila. tapi jangan tampar i taww.



my best friend here. peng i love you forever . eheh bukan lesbiann taw.



bajet ayu sekejap ehh



peng seolah olah sangat bahagia.




muka sekerat sekarat. errr mintak penyepak kan muka tu?




masa ni dah kenyangg <3



my 'adik' kata mata ni menakutkan. hmmmm ):



hahaha macam2 action dia buat.



ni jasa encik picasa . hewhew


maaflah bergambar ni memang hobi aku sejak azali lagi tak dapat nak dinafikan lagi dahh. btw raisha kena ada jugak. mana boleh tinggal diaaa !



raisha nabila :) luv you sesangat :D




yawww. berlima :D siapa yang dua orang tu?

haaaa sesi upload gambar sekali update an. aishhh sekali sekala tapa lahh. Errr I love life here.
Kedah Matriculation college , gonna miss you some future day !


eh eh haritu kan outing dengan raisha <3 hewhew makan marrybrown . tempat biasa lepak masa outing hehe. melantak kat situ dekat sejam lebih jugak lewww. malash lagi nak upload .

pastu malam tu makan dengan scha dengan nenek lampir arlina anuar . hewhew scha roomate aku but ina ni budak kl and classmates scha. kepala otak aku sama gila macam makcik dua orang ni tapi dorang lagi gila lah dari aku. ehh #scha ade kat sebelah then dia jerit masa baca apa yang aku tulis.
nak jugak upload pic masa tu tapi blurtooth lambat sangat ahhhhh. heee :)


Now i need to complete my revision , nak study dulu okehh. sambil tengok movie. *eh kantoi pulaks. jangan bagitahu mama I tawww. babay  :D




No comments: