My Story

Saturday, September 22, 2012

Basketball teammate :')

Assalamualaikum. Straight to the point, minggu ni sangat penat .entah kenapa. Tapi really, weekend tak macam weekend. Hari jumaat terlibat dengan kursus pertolongan cemas untuk student kakom, hari sabtu team kesayangan aku gedik gedik pergi daftar main netball kain batik. And we have fun on the game. We are cute  :') Have a day dengan basketball team is really fun and merry. Team kakom includes 8 players, but we have extra untuk apa2 kemungkinan :')

Perjumpaan kakom every wednesday 5.30 petang. Tujuannya untuk mengeratkan ukhuwwah sesama ahli kakom dan kami semua dalam satu team. Yeahh . Tahniah yang terpilih jadi ketua dan penolong ketua kontinjen  :')

Teammate aku. Aku sangat sayang kat depa :')  Ada chemistry kot , sebab kami satu team .



I am the captain and they call me mummy. Entah cemana boleh lekat nama tuhh  :'p

Berdiri kiri : Aku , Bella :')
Duduk kiri, Syai , Yana , Nad , Wani  :')



Mereka semua cantik kan? Muka ayu. Aku je yang ganas terlebih.



Nampak. Longkang besar di situ  ;')



Kami 3 orang ni basketballer dan KESUMArians 2011  :')
Nadia , Syai, aku .

Ohh, ini gambar takde Pui Ying , Ting dengan Chloe. Tapi kami ada gambar masa jamuan raya <3


We have Ting there, Chloe, Bella, Pui Ying, me , Nad, Wani and Syai  :'D



Syai, me , Bella and Ting :')

Btw, team sekolah takkan aku lupakan  :')


Team masa HKSBP di SEMERDU last year  :')



Kami <3 basketball  :')


Kami harap kami dapat perform untuk Kakom nanti. Kami juga nak menang :')

Nanti nak upload gambar lepas match netball pulak :')  Ye, budak basketball main netball. Awkward kan? Haha.


Nilah apa yang aku dapat .



Tangan kanan, tangan kiri. Ada belang di tengah tu. Buruk . Rasa nak menangis. Tapi takpe, boleh hilang.

Taknak upload yang kat muka. Sebab memang %&^&^*. Semua tegur , eh mummy dah hitam dari mula mula main tadi.

Roommate pon cakap hitam. Huuu naseb aku lahhh.


Assalamualaikum, see ya later  :')
Till the next post, Fatin Atheerah.

No comments: