My Story

Wednesday, August 01, 2012

Terima kasih sahabat :D

I saw you and I turned onto the moon. I saw you and you were smiling to me.
I stared your eyes but I couldn't say anything. I was dumbfounded.
Thanks for brightening my whole day :)


Nampak lah kata aku happy kan? Hehe. Apa tak happy, pagi-pagi buta dah terserempak ngan dya.
Ohmyyy dya awesome. Dya punya smile  ! Comel baq hangg !

Aku pun tataw cmana aku boleh sangkut kat dya. Cuma aku just usha-usha macam tu ja.
Takda niat nak lebih-lebih ea. Ehem-ehem. ^%&^%*
Itu menunjukkan aku agak teruja hari ini.


Sekarang aku tengah ready untuk UPS. Aku dah berjaya tak online beberapa hari. Macam tak percaya muka aku yang orang cop hantu online nie boleyh tak online. Haha Peng pun tengah ikut jejak langkah aku. Taknak online sampai habis UPS. Kalau aku rasa cam nak online pon dya akan stop kan aku. Hehe.
Thanks Peng , aku sayang hang.

Live kat matriks ni seriously busy, but I don't want to complaint anything. My responsibilities to carry over the thing I've chosen.

Aku terharu hari ni. Aine hantar text kat aku. Contain dya, serious sangat mampu mengalirkan air mata, kalah dengan ampa yang nangis sebab tengok hindustan, mahupun korean drama yang berjela-jela sirinya itu.
Dya lah stalker terhebat aku. Even jauh, dia Shah Alam and aku kat Kedah, everything pasai aku dya tau ! Pasai someone yang annoying gila tu, pasai someone aku admire. Haha.

Dya sangat hebat stalk aku !

Dya wish luck for UPS aku. Dya kata neglect ja semua apa yang orang kutuk aku gemuk or whatsoever.
Dya kata orang care pasal aku. Dya kata lihat semua dalam hidup aku dari sudut positif.
Dya kata dya tahu aku kuat. Dya suruh aku jangan putus asa.
Dya kata dya sayang aku.



Abaikan The Original Very Cute Bear tu. Cuma nak kata, thank you Ain. Friends forever.

Sekarang dah malam , and aku baru balik dari cafe beli makanan untuk sahur.
Before tu baru lepas on call dengan Ain :) Sejam lebih kot, mcam couple gak la kan. Haha.
Last minute of the call. Peng cakap ngan Ain. Aku pon taktau apa bebelan makcik berdua tuh =,='

Sorang-sorang dalam bilik, yang lain semua dah zzzZZZzzZZzzz. Hampehhhh. Penat aku kejut ,kata nak study. Dua kali ganda hampeh. Haha. Aku pon rasa nak sambung study.
UPS dah menyeru.

Wish me all the best :)


Lots of love,
Fatin Atheerah


No comments: