My Story

Saturday, August 11, 2012

Entah .

Aku ni tengah tersepit. Paseipa? Terjebak dengan perasaan yang dibuat-buat. Lepastu makin kukuh. Lepas tu terperangkap dalam mainan perasaan.

Padan muka ateyn. Sapa suruh hang carik pasai. Chill weh. 
Tak mati aihh hang duk pikiaq pasai dya. Kan?

Ya Allah, ampunilah aku.
Cintakanlah aku pada mereka yang mencintaiMu.
Ingatkanlah aku pada mereka yang mengajarku untuk mengingatiMu.
Rindukanlah aku pada mereka yang sentiasa merinduimu.
Ampunkanlah aku andai terleka mengejar cintaMu.



Kepada awak, maafkan saya. Saya tak sengaja nak suka kat awak.
Tolong jauhkan diri daripada saya. Biar saya buang perasaan saya.


MAAF YA :)


Kalau dah jumpa wanita yang hang suka, jangan la lupa kat aku nowh?
Hmmm maafkan aku .Aku betoi takdak niat nak kacau hidup hang.
Aku pergi main jauh jauh ya? 


p/s : Lain kali jangan usha orang sesaje. Nanti jadik cam aku. Kronik baq hang. Hahah.


Ikhlas,
Fatin Atheerah

No comments: