My Story

Thursday, July 19, 2012

W T H

Lama aihh tak bukak blog. Rindu gilaa.
Duk tang Kedah ni lupa dah slengg KL aku. Terok toii. Hahah :)

Gila lama tak update. Aku pon taktau nak cita pasai paa. Yang aku tau aku Kuliah 3 Modul 2.

Kenal bnyak perangai manusia kat sini. Bajet hot, bajet alim, baik hati, mulut gaban, suma ada.

Haaa benda yang aku geram sekali nak cerita dalam kuliah aku ada perempuan cantik + segak gila. Tapi tak layan kami tegur dia. Sebab dia hanya bercakap dengan lelaki. Habattt kan? Hmmm takpalah ~ Aku tak segak cam dia :)

UPS tak lama lagi dah ooo. Lusa puasa, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN :) Dua mnggu pastu, UPS. Mantappp.

Kuiz aku stakat ni $&^&(&&^(I^^^^^^)* paling rendah 4/10 subjek kimia paling tinggi 32/32 subjek sains kom. Yang lain okey2 ja. Fizik ta pernah 10/10 , 9/10 pernah la. Target nak full, tapi insyaAllah kuiz pas2ni lah.

UPS, 3.5 ke atas, insyaallah.

Ohh, semalam birthday ibu tersayang. HAPPY BIRTHDAY MOM. I love you forever.


Fatin Atheerah

No comments: